luni, 3 mai 2010

Machiaj mineral natural 100%


Buna seara,

As vrea sa va impartasesc cateva impresii, despre machiajul mineral. Azi am primit un telefon de la o prietena, confirmandu-mi inca o data, cat de bine ii este fetei ei cu machiajul mineral dupa ce i l-am recomandat. Prietena mea, se alatura clubului celor cu o piele foarte sensibila, ce se irita usor si este intoleranta la multe produse cosmetice, dar care are nevoie de machiaj. Cam cum eram si eu, nu cu foarte mult timp in urma.

Machiajul mineral a fost creat special pentru pielea cu probleme (interventii cu laser, acnee, rosacee). Si datorita ingredientelor folosite, nu numai ca acopera problemele dar le si trateaza, datorita oxidului de zinc si neincarcarii acestuia si SPF-ului natural. Va pot impartasi din proprie experienta ca este singurul machiaj care permite transpiratia (pana atunci eram ca o masca reusit tencuita pentru 2 ore, dupa care cu el curs), tenul respira si dupa mai multe peeling-uri cu laser foarte agresive, nu ma irita deloc. Are atatea avantaje incat sincer v-as plictisi teribil continuand, fara puncte negre, nu se sterge usor, uniform, nu incarcat si aspect de tencuiala. Insa va atrag in atentia sa cumparati numai machiaj mineral 100%, fara oxicloride de bismut (bismuth oxychloride), scuzati-mi rongleza mea:) si fara compromisuri nefericite, cum ca este numai un procentaj de X din produsul final.

Va povestesc toate acestea la aceasta ora tarzie din noapte, sau foarte devreme din zi, despre un produs minunat, care culmea este disponibil si la noi si va pot spune ca in jurul meu am convertit cateva fete bune la machiajul mineral, eu inclusa, toate avand ceva probleme (mi-ar trebui comision din vanzari:). Asa ca, desi sunt foarte multe branduri disponibile in afara, este si la noi si este foarte reusit:).

Singurele inconveniente sunt textura pudra, fiindu-ti teama poate de cum va arata pe fata ta si faptul ca daca inspiri prea mult (nu stiu ce ar insemna asta), "technically speeking" iti poate afecta plamanii, ca si cum ai fi intr-o mina....desi sincer nu cred ca ar sta cineva in mod constant cu nasul in cutiuta, sa aiba probleme. Mai ales ca sunt multi fumatori, si si multi fumatori pasivi in jurul lor.
Eu nu as putea sa ma intorc la vechiurile mele fonduri de ten, unele super branduri, pentru ca nu ai cum, mai ales noi cei/cele cu probleme pe fata.

Asa ca succes si incredere, sigur va va sta superb cu nuanta bine aleasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu