luni, 28 septembrie 2009

M-am intors

Am lipsit ceva vreme buna dar a fost motivat. Am avut un examen foarte dificil si desi nu sunt straina de izolari de data asta am fost in mansarda, inconjurata de hartii, carti, scheme, schite si highlightere. M-am simtit vinovata la cata hartie am consumat si de asemenea plastic de la pixurile folosite dar cu creioanele nu ma inteleg foarte bine.

Multe s-au intamplat cu mine dar si cu cei de langa mine, fiind supusi unei presiuni constante din partea mea si "walking on eggs" incercand sa ma inteleaga si sa ma sprijine, dar au fost la inaltime. Evident din cauza stresului am experimentat in fel si chip ca sa fac fata. Dar cum am multe de impartasit imi atenuez elanul si incerc sa o iau incet.

Concluzia este ca am luat examenul si inca mai plutesc un pic de incantare, la o saptamana de cand am aflat rezultatul. Vremea din jurul meu este senzationala si parca poezia este la tot pasul, sa te tot bucuri de tot. Dupa toata crisparea, emotiile si nelinistea din perioada asta, de fapt din tot anul, pentru mine a venit Craciunul si Anul Nou doar ca este foarte mult soare. Un fel de Californian Christmas, ca tot ma intrebam cum este sa-l traiesti in manecuta scurta, asa ma simt eu acum:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu