luni, 18 ianuarie 2010

Sapun "Roinita/Melissa fluff"




Salutare,

Si un zambet, asa ca de inceput de postari, an si tot felul de inceputuri. Va prezint portocala mirositoare- nume de cod in acest post "Melissa/Roinita fluff", si nu, fara nicio tenta politica. Caracteristicile sunt date evident de ingredientele folosite. Mai exact, portocaliul dat de uleiul de palmier nerafinat (o scapare scurta in magazinul, dar dehh fiecare cu slabiciunile sale:)). Petele de tot felul, lavanda + menta pudra si amestecate.

Ce este foarte fain la my fluff? Faptul ca face spuma, sigur se va intari serios in timp (datorita uleiul de palmier) si de ce nu culoarea. Ce nu-mi place? Offf da si din plin, mirosul. Roinita sau Melissa sau Lemon balm cum poate stiti ca e cunoscuta planta, sau poate aflati acum, nu-mi gadila deloc narile. Un mic benefic (uleiul esential de Melissa) se afla pe raftul meu, si, am zis, de ce nu? Ei bine nu, mai ales la cat am pus eu. Dar ma bucur, ca sigur se va mai estompa in timp si oricum e minunat pentru piele. Plus ca nu prea s-a taiat el cum trebuie, a fost asa mai faramicios. De aceea a rezultat si mingea, din resturile imprastiate.

Acum reteta pentru "Roinita/Melissa fluff" este:

Ulei de masline;
Ulei de palmier;
Unt de cocos;
Soda caustica;
Infuzie de musetel;
Lavanda pisata*;
Menta pisata*;
Fulgi de ovaz*;
UE melissa;
UE tea tree;
UE cimbru;
UE bergamota.
*-dat prin blender.

Asa ca inainte de a "arunca" cu uleiuri esentiale prin tot felul de chestii, chiar si sapunuri, pregatiti-va mental si apoi "take a good sniff", inspirati cu curaj. Rezistati?? Atunci, purcedeti cu incredere:).

Mult succes.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu