marți, 7 septembrie 2010

Bee Cap Balm



Salutare,

M-am intors de data aceasta mai repede, cred eu cu o creatie cel putin interesanta.

O crema de fata dar si de corp foarte reusita, pe baza unor ingrediente superbe. Este varianta mea a cremei Egyptian Magic, un balsam cu efecte benefice asupra pielii cum ar fi: arsuri, cicatrici, acnee, eczeme,etc. Este atat de laudata, si sincer la ce ingrediente are, nici nu ar avea de ce nu:)). Ideea o aveam mai demult, insa de data asta m-am mobilizat si incercat, ma rog adaptat:). Varianta mea, inlocuieste laptisorul de matca (pentru ca nu-l am) cu capaceala. Insa aduce virtutiile uleiului de argan, jojoba dar si catina.

Capaceala( En: uncapping), este un produs al albinelor, ce contine miere in amestec cu ceara si propolis, foarte gustos, si cu proprietati super faine, pentru organism pe de-a intregul. Vedeti un filmulet despre ea aici. Alegerea mea a fost sa-l folosesc si in balsamul meu.

Reteta pentru "Bee Cap Balm" este:

Ceara de albine;
Ulei de catina;
Ulei de argan;
Ulei de jojoba;
Unt de cacao;
Capaceala;
UE niaouli;
UE lemongrass;
UE geraniu.

Textura este una destul de ferma, nu moale. Asta datorita untului de cacao, care are si un miros extrem,extrem de fain si puternic. Mai ales ca nu este dezodorizat special pentru cosmetice, ci este din acela alimentar,100% organic si bun:)).Efectele sunt multiple si pe persoane multiple. Eu am o eczema aproape lipsa pe picioare si maini fine. O alta fata are bubele foarte frumos inchise si cicatrizate, si o alta tenul foarte hidratat. Recunosc, ca eu nu o pot folosi zi si noapte pe tenul meu gras, insa pentru maini si picioare este tocmai bine, mai ales dupa soare.

Asa ca se poate ceva simplu si chiar personalizat pentru tenul meu (fost) sensibil. La treaba si succes.

4 comentarii:

  1. felicitari pentru reteta, arata foarte bine! eu pana acum nu m-am incumetat sa mesteresc altceva decat mix-uri de uleiuri! :)
    spune-mi te rog, cum e uleiul de niaouli si de unde l-ai procurat? a ce miroase? e pentru prima data cand aud de el ...
    pups!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Kzarinne,

    Mersi fain pentru mesajul tau dragut, normal ca este o placere sa-l citesc:).

    Uleiul de niaouli este puternic antibacterian si antiviral (deosebit de recomandat in sezonul gripal care se apropie, acnee). Eu l-am comandat de pe acest site http://www.aroma-zone.com/aroma/accueil_fra.asp, care pe mine ma incanta din mai multe puncte de vedere (oferta, retete, explicatii, preturi,etc).

    Uleiul ca si miros este o combinatie de tea tree cu eucalipt, puternic si intepator.

    Te imbratisez si succes la vanzari:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru raspuns!
    Mie imi plac mirosurile de tea tree/eucalipt, chiar daca sunt mai strong, imi sunt de mare ajutor cand am nasul infundat! :))
    Te pup si multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Desi raspud cu intarzierea, sa stii ca te-am adaugat la blogroll...faci o treaba foarte buna:)
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere