joi, 2 septembrie 2010

Sunblock Sun Fun


Salutare,

Si bine ne revedem. Dupa o vacanta activa, probleme de softuri si reintoarcerea la ritmul normal...hop si eu cu ale mele creatii.

Desi ma confrunt cu un frig acut zilele astea, si ceaiul de ghimbir este la loc de cinste, revin cu aceste sunblock-uri varianta homemade 100% naturale.

Sunt doua pentru ca au fost doua formule diferite. Una cu ceara emulsifianta, avand o textura foarte blanda, potrivita pentru fata. Iar cea de a doua, una mai simpla, insa potrivita pentru corp. Desi nu stau la soare in mod voit, nu am stare, si atunci mai bine sa fiu protejata. Asa ca, as fi vrut sa spun, ca nu m-am ars utilizandu-le, si asa a fost. Problema a fost, ca nu am vazut o portiune pentru aplicare(pe spate), si da m-am ars usor!!!

Cum sunt foarte atenta ce-mi pun pe piele, sunblock-ul (pentru ca blocheaza razele de soare) este un must have. Pe langa ingredientele deloc prietenoase cu pielea, mai ales a mea, cele din comertul obisnuit sunt si foarte scumpe. Asa ca misiunea a fost foarte bine indeplinita. Retetele sunt oarecum simple:

Ingredientele pentru Sunblock fata "Softie Fun" (este foarte bland/moale pe piele) sunt:
Ulei de argan;
Ulei de catina (o mica obsesie a mea);
Ulei de jojoba;
Ceara emulsifianta;
Extract din samburi de grepfruit;
Oxid de zinc;
Extract uleios de musetel;
Extract uleios de galbenele;
UE tea tree;
UE lavanda.

Ingredientele pentru Sunblock corp "Body Fun" sunt:
Ulei de masline;
Ulei de catina;
Ulei de jojoba;
Ulei din samburi de struguri;
Extract de morcov;
Infuzie de ceai verde;
Polen (ei bine da, yummy:));
Ceara de albine;
Oxid de zinc;
Extract din samburi de grapefruit.

Formula acestuia din urma este mai dura, nu este chiar asa usor de patruns in piele, mai ales daca este cea a fetei. Insa, a fost un pic mai grasa, tocmai bine pentru a compensa oxidul de zinc, si hidrata pielea dupa soare.

Efectul este super fain si evident fun, sa te stii in siguranta de exploziile solare, care au tot fost anul asta. Succes.

4 comentarii:

  1. Buna Amalia,

    Felicitari pentru pasiunea ta si pentru ca impartasesti cu noi din retetele tale.
    Eu de ceva vreme m-am tot apucat sa citesc despre tot felul de metode/retete de sapunuri dar de apucat efectiv inca nu am facut-o. Aici am vazut muuulte alte idei care m-ar interesa sa le fac. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mihaela,

    Mersi fain pentru comentariul tau dragut, si, cred ca, trebuie sa te apuci de "treaba" cat mai curand. Mult succes si curaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleuuuu.....m-ai innebunit cu atatea bunatati:)
    Sarumana pt.idei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesante articolele tale,mai ales ca eu sunt o incepatoare in ale cosmeticii homemade iar tu ma ajuti extraordinar de mult.Felicitari si spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere