miercuri, 15 aprilie 2015

Propolis buzz - sapun cu propolis



Salut,

M-am intors in ale sapunitului... si ce bine ma simt. Este ca mersul pe bicicleta intr-o zi de primavara insorita, placere si senzatii aromate, de data asta spumoase.
Imi era dor de un sapun bland, care sa ingrijeasca pielea, sa o hidrateze si sa aiba si proprietati anti acnee.

Sapunul meu este cu propolis la patrat, contine atat propolis praf (obtinut din batoane de propolis), dar si extract. Este bland si face o spuma consistenta, care rezista, iar aromele sunt placute si usoare.
Are un aspect marmorat (datorita propolisului, care grabeste saponificarea), de care sunt tare incantata.
Culoarea este roscat - cafenie, data de propolis si ceara de albine, si seamana cu biscuitii pe care i-am facut bebelusului meu. Oricum, se pare ca ambele variante sunt comestibile pentru el :).

As spune ca sapunul poate fi folosit cu succes o data pe zi, de preferinta seara, pentru pielea cu probleme, atat pe fata cat si pe alte zone ale corpului .
Iar glicerina naturala hidrateaza si inmoaie mainile, chiar si unele cu piele uscata, asa cum am eu.

textura moale, forma marmorata, culoare cafenie


Ca si ingrediente:

- ulei de masline;
- unt de shea;
- ulei de cocos;
- ulei de palmier;
- ulei ricin;
- ceara de albine;
- propolis, praf si extract;
- sare de mare;
- UE menta;
- UE lavanda;
- UE rozmarin.

Va invit sa incercati si voi un sapun cu propolis, veti simplifica ritualul pentru piele, e nevoie de rezultate bune in timp cat mai scurt :)

Succes si seara frumoasa.

gata de plecare :)

culori si arome

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu