duminică, 10 mai 2015

This is the beginning of a beautiful collaboration

Salut, 
Iata ca au mai trecut cateva zile fara activitate online, insa revin cu o propunere noua si care, sper ca de obicei, va fi utila.
Am placerea sa va anunt ca o persoana draga noua, indraznesc a afirma, si medic primar dermatolog, specializat in medicina complementara, doctor Chukwudi Lawrence Nwabudike, a acceptat rugamintea mea de a participa la blog. Eu sunt deosebit de incantata prin prisma rezultatelor homeopate bune pe care le-am avut cu el, intai pentru bebele meu si apoi pentru “my significant other” si mine.
Este un bucurestean biciclist (daca vedeti un african pe bicicleta in zona Unirii - Pta Alba Iulia, unde are cabinetul, el este :), de origine nigeriana, cu un accent fabulous, o rabdare la care nazuiesc, de un optimism molipsitor, si nu in ultimul rand un profesionist disponibil si, cel mai important, caruia ii pasa.
Ce stie? Ei bine multe. Ce face cu pasiune este medicina naturista prin homeopatie, acupunctura, fitoterapie, in principal pentru probleme dermatologice, picior diabetic, insa nu numai.
Motivul pentru care l-am rugat sa participe la aceasta colaborare a fost pentru ca si eu cred in solutiile oferite de natura, in abordarea holistica a problemelor si ca, asa cum spune si el, 'orice tratament incepe din interior, de la minte si inima'. Eu am avut o experienta buna in a rezolva problemele noastre si m-as bucura daca ati avea si voi, in cazul in care aveti nevoie de un alt sfat sau consultatie.
L-am rugat deci ca, din cand in cand, atunci cand are timp, sa-mi trimita articole, sfaturi, interviuri, informari din aria lui de activitate, le voi publica si aici si sper sa le gasiti folositoare. In plus, daca aveti intrebari pe care doriti sa i le transmiteti, puteti sa le scrieti aici si vor ajunge direct la el, va va raspunde personal, urmand sa decideti impreuna pasii urmatori.
In viitorul apropiat speram sa putem organiza aici si o mica tombola, prin care unul sau mai multi cititori pot beneficia de discounturi la prima vizita la medic sau sapun facut in casa, pentru detalii insa, ne mai citim :)

In incheiere, va rog insa sa tineti cont ca, pentru orice probleme/manifestari/simptome, este necesar sa discutati cu doctorul, Raftul Amaliei va reprezenta doar un canal de informare, materialele prezentate nefiind tratamente medicale. 
Va doresc un weekend frumos in continuare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu