miercuri, 27 mai 2015

Aurul meu verde pentru par

Hena este pentru mine un produs minunat pentru vopsitul parului, cu adevarat aur verede;  de ceva timp, a se citi cativa ani buni chiar vreo 5 deja, imi vopsesc parul cu hena si numai cu ea. Desi la inceput aveam cateva fire razlete, acum, dupa onorabila varsta de 30 si, firele albe nu mai sunt razlete, fiind mai peste tot. Chiar daca nu sunt alba complet, cum am vazut unele fete de varsta mea, daca vreau sa-mi prin parul in coada, este musai sa-l vopsesc o data pe luna.

stylesatlife.com


Am inceput vopsitul cu hena, chiar daca nu a fost simplu din punct de vedere al documentarii, ca o alternativa la vopsirea sintetica, ce-mi transformase parul intr-un fel de tarn. Oricat balsam ii puneam, nu reuseam sa-l las sa creasca mai lung de umeri, fiind tocit si era necesar sa-l tund mai mereu.
Poate ar fi aratat si el mai bine daca era coafat, dar tehnica mea lasa mult de dorit, astfel ca era tot timpul prins in coada, pentru a stavili tarnul. Plus ca incepusem sa citesc si despre riscurile pe termen lung pe care-l presupune vopsitul cu produse sintetice, asa ca am prins curaj si am decis sa ma vopsesc.

hennablogspot.com


Cateva concluzii personale despre vopsitul cu hena si, va rog, tineti cont ca eu sunt bruneta:

1.       Parul miroase a iarba proaspat tunsa. Daca nu ai nimic impotriva acestui miros, atunci esti fericit. Mie nu-mi place, si, desi folosesc uleiuri esentiale, se simte puternic;

2.       Consuma timp si pregatire. Trebuie sa pregatesti pasta de hena, ca sa-si elibereze pigmentul, si sa o lasi sa actioneze pe par, mult mai mult timp fata de o vopsea obisnuita, cateva ore bune. De asemenea trebuie sa pregatesti spatiul pentru eventualele mici accidente.

3.       Murdareste si pateaza usor, lucruri din jur, fruntea pe care a stat un pic, mainile/manusile. Asa ca trebuie sa fii atenta cand o aplici, sa protejezi mobila si mainile.

4.       Acopera firele albe, facandu-le rosiatice/portocalii. Daca vrei o alta culoare a lor, atunci trebuie sa faci diferite combinatii de prafuri, fiind necesar sa le aplici si pe acestea pe par, simultan cu hena, sau dupa ce ai aplicat hena.

5.       Parul pare mult mai des. Studiul de caz a fost mama, care are un par rar. Dupa ce am vopsit-o, parul parea des, lucru care nu se intampla cu vopseaua normala.

6.       Parul vopsit cu hena are un luciu de lunga durata si nu se ma matuieste. Vopseaua care a prins pe parul alb, nu se spala, ci parul va creste si se va vedea radacina alba. De aceea cred ca nu e nevoie sa te vopsesti la fel de des ca si cu vopseaua normala.

7.       Uiti de fenomenul “varfuri tocite”. Nici nu stiu cand a fost “nevoie” sa ma tund fiind parul tocit.

8.       Ti-e mai usor cu ajutor, adica sa ti-o aplice cineva pe par.

9.       Poti scapa de matreata, deja vorbim de un produs 2 in 1J. Eu am un fel de dermatita atopica pe scalp, de care uitam cand ma vopseam si ceva timp dupa aceea. Pentru ca nu luam tratament alopat si inca nu descoperisem remediile homeopate, vopsitul a fost sublim in a ma ajuta sa o tin in frau. si....it's all green :)))

Va voi arata si parul meu proaspat spalat si vopsit acum 2 saptamani doar cu hena, fara nimic altceva pentru a-i da culoare, promit sa postez cat de repede posibil pozele mele (cele din text sunt pentru exemplificare produs)

stylecraze.com


Mult success.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu