miercuri, 15 iulie 2009

Inceputul





Luni 13 iulie am facut primul sapun. Nerabdatoare si evident curioasa, dupa ce am strans toate instrumentele, cu rafturile doldora de tot ce aveam nevoie (dar nu tot ce-mi doream) m-am apucat de treaba. Pe langa emotiile aferente si noutatea in sine, a trebuit sa fiu teribil de discreta pentru a nu trezi suspiciuni in randul familiei (si asa Ioana D'Arc a cuibului).
Ma pregatisem in avans si pentru anumite probleme, dar sincer le-am explorat mult mai in detaliu dupa ce l-am turnat in forme.
Cum nu am experienta de tot felul, in sapunit ca si nici in bloguit postez direct pozele. Rezultatul sincer sunt foarte incantata, dar este normal sunt subiectiva. Ma asteptam la mult mai putin...ca sa spun asa. Insa suprinzator de ok (pentru prima data) ca si textura, culoare iar parfumul este super reusit- Ylang Ylang si lavanda...insa asta cu rezerva ca vorbeste o fata. Trebuie sa recunosc ca deja dupa cateva testari olfactive ale unor barbati, nu am primit acelasi feedback pozitiv. Cred ca e un miros mult prea puternic si feminin pentru ei.
Deja l-am testat pe mine dar pina nu o sa-i testez si ph-ul nu ma simt ok sa primesc pareri si de la altii.

Reteta este urmatoarea:

Ulei de masline
Ulei de palmier
Ulei de orez
Soda caustica
Apa
Scortisoara
Ceai de macese
Ulei esential de lavanda
Ulei esential de ylang ylang

Un comentariu: