luni, 20 iulie 2009

Intr-o graba




Pentru ca am ramas fara crema de soare si pentru ca trebuia sa plec intr-un weekend plin de balaceli in piscina, am "creat" un ulei tip sunblock care, datorita oxidului de zinc, reflecta razele soarelui, si care imbina cu succes proprietatile sunscreen ale uleiurilor folosite, absorbind razele solare. Asa ca mi-am facut super repede un ulei folosind urmatoarele ingrediente:

Ulei de samburi de struguri;
Ulei de orez;
Ulei de susan;
Oxid de zinc.

Toate ingredientele au un factor de protectie natural, in plus prin aportul de vitamine hidrateaza pielea. Uleiul meu a rezistat cu succes la multiplele bai si balaceli. Sigur ca as mai fi putut adauga alte uleiuri la el. de ex. catina, palmier, masline, dar eram in intarziere si intr-o mare graba. In plus nu am folosit atat de mult oxid de zinc sa raman alba si ninsa (asta este efectul vizual al ultilizarii unei cantitati mult prea mari compozitiei) ci doar cat trebuia dar nici nu am simtit vreo arsura, doar catifelare. Singurul loc unde nu m-am incumetat sa-l folosesc este fata, pentru ca uleiul de susan este mult prea hidratant pentru tenul meu gras acneic si nici uleiul de orez nu a inceput testarea pe fata mea inca.

Asa ca in loc sa folositi ingrediente chimice ale caror proprietati pe termen lung sunt cel putin spus "discutabile" puteti incerca aceasta varianta 100% naturala.

3 comentarii:

  1. oxidul de zinc de unde il cumperi, mie la farmacii nu au vrut sa mi vanda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Alina,

    Oxidul de zinc l-am cumparat de la o societate care comercializeaza ingredienti activi-adica substante de farmacie.

    Eu am avut noroc o singura data, cu o farmacista foarte draguta care mi-a vandut. Insa dupa ce a plecat de acolo, nu s-a mai intamplat.

    Iti sugerez sa iei legatura cu cei care comercializeaza ingredienti activi( gasesti pe internet) si explica-le hobby-ul tau. In mod normal ar trebui sa-ti vanda, mai ales ca nu cumperi substante pentru care ai nevoie de anumite atestari si licente.

    Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii ce fps are aproximativ aceasta combinatie?

    RăspundețiȘtergere