duminică, 26 iulie 2009

Rasfat personalizat




De curand simteam nevoia sa-mi fac un produs pentru mine-cu dedicatie si personalizat, mai exact pentru tenul meu sensibil, gras si acneic. Asta deoarece m-am plictisit de metoda mea de demachiere si simteam nevoia sa-mi fac un sapun adecvat tenului. Intotdeauna este loc de mai bine asa ca voi obtine o imbunatatire a pielii, desi oricum este sub control acneea mea. Dar intr-un cuvant simteam nevoia sa experimentez pe pielea mea. Asa ca am conceput o reteta bazata pe cateva uleiuri benefice tenului acneic.

Prima "problema"- nu am putut calcula in mod automat reteta pentru ca anumite uleiuri folosite nu erau online. Asa ca a trebuit sa calculez "old fashion way", adica cu creion si hartie. Avand in vedere ca trebuie sa fii foarte precis si extrem de atent, a fost un efort din partea mea considerabil dar dehh era absolut necesar pentru a face vreo greseala si rezultatul sa fie un dezastru.

A doua "problema" a fost cantitatea foarte mica a uleiurilor folosite pentru ca am incercat sa limitez pagubele in cazul unui esec. Uleiul de catina ca ingredient principal este si foarte scump asa ca se cerea cel putin spus precautie in utilizarea banilor si totusi un esec nu era o optiune.

Zis si facut, apucandu-ma de treaba. O experienta agreabila si voi vedea in curand rezultatul pe pielea mea (ce bine suna asta) deoarece de data asta chiar am lasat sapunul in pace fara sa-l mai testez eu in prealabil. Are o culoare intensa tocmai datorita uleiului de catina folosit in procentaj foarte mare si o forma cu denivelari ca "o prajitura" (am incheiat citatul) pentru ca s-a intarit foarte repede, mult mai repede decat ma asteptam. Puteti vedea cu ochii vostri minunatia rezultata.

Reteta:
Ulei de catina;
Unt de cocos;
Ulei de samburi de struguri;
Ulei de in;
Soda caustica;
Infuzie ceai verde;
Propolis;
Ulei esential de Tea tree;
Ulei esential de Geraniu.

Voi actualiza mai tarziu si rezultatul pe pielea mea, dar deocamdata incerc sa fiu rabdatoare si sa nu-l folosesc pana nu e gata.

6 comentarii:

  1. vai ce bine arata , culoarea este extraordinara
    pina sa citesc de catina, am zis sigur este cu sfecla sau struguri!, arta super!! dar catina este galbena, deci asa devine cu soda???, as incerca si eu !! am vazut 25 ml, 4 ron

    RăspundețiȘtergere
  2. a ramas totusi culoarea la fel? cata catina ai pus? adaugata la sfarsit de trace?

    superbe~

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Brishtara,

    Corect! Am promis un update, dar nu s-a intamplat.

    Culoarea a ramas la fel. A fost plin de spuma portocalie, numai ca nu a fost atat de tare pe cat mi-as fi dorit eu. Se topea un pic cam prea repede pentru gustul meu. Numai ca, in acea perioada, nici nu aveam soda cea mai buna, cu puritate ridicata.

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.super-parinti.com/fabricarea-sapunului-de-casa-f59/

    te asteptam cu drag sa impartasim experiente ..ce spui Amelie :x


    Brishtara- administratorul forumului Super Parinti

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Luthelo,

    Mersi fain pentru invitatie. Ma voi stradui sa fiu activa, atat in sapunit cat si in postat:).

    RăspundețiȘtergere