joi, 15 iulie 2010

Ohlala


Salut,

Tin sa va anunt in mod oficial ultima noastra, de data asta nu este numai a mea, creatie in domeniu. Este vorba de magazinul online de produse cosmetice organice si naturale. Marcile au fost alese cu grija, si credem noi, vin in intampinarea dorintelor. Criteriul certificarii este unul destul de important, dar cel mai mult le-am ales din prisma ingredientelor- chiar pentru lipsa unora, si rezultatul lor pe pielea mea destul de intoleranta si celor apropiati.

Unele marci sunt prezente in exclusivitate si complet noi pe piata romaneasca, cum ar fi Evolve, Laidbare si inca una.
In curand vom prezenta inca o marca, recunoscuta si de succes in domeniu, o surpriza placuta sper eu pentru sexul feminin.

Emotiile sunt mari cu privire la aceasta creatie, dar cred ca au fost si vor fi cu privire la orice creatie-parca si numai cand scriu acest post. Nu voi inceta sa creez, dar din aceste motive retetele mele au fost un pic mai rare, insa voi incerca sa vin in continuare cu sugestii si experiente de ale mele.

Va astept cu mult interes vizitele voastre, precum si comentariile si sugestiile voastre. Va imbratisez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu