luni, 26 iulie 2010

Sapun Cocoa Cake



Salut tuturor,

Direct de aici din mini fabrica mea, va prezint ultima creatie. Cum s-a dorit, si cum a iesit in final, este ceva foarte diferit. In primul rand am experimentat cu suc natural de castravete. Pe caldurile acestea, m-am gandit ca proprietatile acestei curcubitacee verde vor fi teribil de la indemana.
In al doilea rand am introdus miere. Ingrijeste pielea foarte bine, hidrateaza, vindeca, echilibreaza plus alte proprietati, de asemenea inspirate.
Iar nu ultimul rand sare de mare, care ajuta la intarirea sapunului, dar si sa vindece pielea.

Eu am crezut, ca va iesi un sapun de culoare verde (desi mierea confera o culoara aramie) si cacao folosita, pentru a se vedea mai bine contrastul de culori asteptat, va conferi un miros subtil. In schimb esta aramiu in toata regula, si cred ca se va mai inchide la culoare, iar mirosul este de chec. Nici urma de uleiurile esentiale folosite, ci ideea pregnanta de desert.De fiecare data cand ma spal, mi se face pofta de dulce, asa ca va recomand atentie pentru a nu stimula pofte in exces:)

Ingredientele folosite pentru Cocoa Cake sunt:

Ulei de masline;
Ulei de palmier;
Unt de cocos;
Ulei de floarea soarelui
UE lavandin;
UE tea tree;
UE menta;
Sare de mare;
Miere de albine.

Rezultatul este satisfacator. Nu face atat de multa spuma ca cele anterioare, in schimb este emolient si hidratant. Mirosul este puternic a chec, insa i-a placut foarte mult lui my significant other, ce ti-e si cu gusturile astea:)

Succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu