luni, 5 iulie 2010

Yes to Smell No Smelly Deodorant


Salut,

Mirosul, fascinatia unora, dezgustul altora, pana la urma nu poate fi ignorat, mai ales cand ne gandim la noi insine, sau persoane apropiate. Mirosul are atatea conotatii, chiar din copilarie ne raman intiparite anumite arome, si fara sa vrem, asociam intr-un fel sau altul mirosul cu ceva placut sau neplacut.
Si pentru ca azi a fost o zi frumoasa si calduroasa, si pentru ca l-am testat deja de o saptamana, va prezint ultima creatie.

Sticla este evident reciclata de la un alt brand, destul de cunoscut pe piata. Insa continutul este evident si el modificat:). Chiar daca nu am apucat inca sa fac varianta mea visata, usor cremoasa, tip roll on, va urma si ea. Insa, aceasta varianta functioneaza cu succes, si nu contine otet. Atat l-am folosit weekendul asta la spalat de tot felul, ca nu as mai fi suportat, sa-mi dau si la subrat cu el, desi mirosul nu se pastreaza.

Reteta pentru Yes to smell, No to smelly este simpla si dupa cum urmeaza:
Apa distilata;
Vodca;
Bicarbonat de sodiu;
UE lavanda;
UE lamaie:
UE tea tree.

Principiul folosit este destul de simplu, si, chiar daca este o varianta mai rudimentara, se poate spune ca este o apa de toaleta homemade. Apa distilata nu ajuta la dizolvarea uleiurilor esentiale, insa acest lucru se intampla datorita vodcii. Bicarbonatul de sodiu are un efect usor antibacterian, si, aceasta combinatie, rezista mai bine la mirosurile neplacute. Uleiurile esentiale, pe langa aromele oferite si schimbarea de tonus la prima ora a diminetii, isi aduc proprietatile sale benefice pentru un rezultat minunat.
Este drept ca, dupa o zi intreaga nu mai mirosi a uleiuri esentiale aplicate de dimineata, dar nici nu mirosi oribil, nu pastrezi aluminiu si alte chestii urate din unele produse, insa esti liber sa le acumulezi in tine altfel:). Plus ca iti poti personaliza aroma dupa cum doresti, creativ sa fii.

Mult succes.


P.S. La Multi Ani cititorilor mei, a trecut deja un an de cand am venit si eu pe lumea blogosferei cu experimentele mele, si va multumesc voua, mica mea audienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu